28 Ocak 2016 Perşembe

TAŞ BOYAMA MUMLUK

Olmuyor işte taş boyamaya gönül vermişken,onu kenara atmak olmuyor...Taşlarım balkondan bana bakarken onları alıp boyamadan olmuyor.. Bu ara ahşap boyama ve kabartmaya ağırlık verince ,taşlarımı ne kadar ihmal ettiğimi gördüm..Ve dedim ki ,sizin gönlünüzü almam lazım :) 2 taş biraz boya biraz boncuk bir minik kase ,haydi bakalım dönüşüme :) Yeşil ve turuncu akrilik boya ile taşlarımı bir güzel boyadım. Stencil ile üzerine uygun olan deseni çıkarttıktan sonra desenin kenarlarını daha hoş bir hale getirmek ve belirginleştirmek için boyutlu boncuk boya ile minik boncuklar geçtim. İki taşı birbirine en sağlam olduğunu düşündüğüm mermer yapıştırıcı ile yapıştırdım.Yapıştırma işleminden sonra sprey vernikle 3 kat vernikledim.İki taşı birbirine yapıştırdığım mermer yapıştırıcının görünmesini engellemek ve daha şık bir görüntü için savaroski taş görünümlü boncuklarla küçük bir kuşak yaptım .Kuşağı şeffaf yapıştırıcı ile sabitledim.En üstede minik kasemizi yerleştirince şık kullanışlı bir mumluğumuz oldu.
Hem güzel bir mumluk yaptım hem de masumca kenar da bekleyen taşlarımın gönlünü almış oldum :) Ha bu arada mumluğu çok beğendim satın almak istiyorum derseniz fiyatı 25 tl. Yorum bırakın ,mesaj atın ben size mutlaka dönüş yaparım..Sevgiyle kalın yüreği güzel insanlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder