15 Eylül 2015 Salı

TAŞ BOYAMA JAPON BALIKLARIM

Gün günaydın gününüz aydın olsun. Bu sabah mis mis, çünkü güneş pırıl pırıl yüzünü gösteriyor.Bu kadar güzel bir sabahta yazmadan olmazdı. Bu sabah sizinle japon balıklarımı paylaşacağım.Ama öyle bildiğiniz balık değil; taş japon balıklarım.Benim afacan yaramaz oğlum bir şekilde koca akvaryumu patlatıp beni gerçek balıklarım dan mahrum bıraktıktan sonra yaptım Japon balıklarımı.Evimiz de yine balıklar olmalıydı,oldu da. İnternetten bir kaç Japon balığı inceledikten sonra kolları sıvadım.Zemin için birkaç taş,balıkların şekline uygun birkaç taş,boyalarım ve fırçam koyulduk işe.Çizip boyayıp sprey vernikle hazırladıktan sonra sıra geldi balıklarımın nerede duracağına.Eşimin geçen yıl evlilik yıl dönümün de gönderdiği çiçeğin kalp şeklin de cam fanusu vardı.Herhangi bir şeyde kullanmadığım için öylece dolapta duruyordu.Uygun bir seçim olacağını düşündüğüm için boyadığım taşları onun içine yerleştirdim.Daha sonra iki paket 1000 kat verniği yavaş yavaş karıştırıp hazırladıktan sonra yine yavaş yavaş fanusun bir kenarından döktüm.İşlemi yavaş yapmak gerekiyor.Çünkü içerisin de hava kabarcıkları kalmamalı.Fanusun içine döktükten sonra üzerin de oluşan bir kaç hava kabarcığını da çakmakla yaktım ve toz gelmeyecek bir yerde 24 saat kurumaya bıraktım. 1000 kat verniğin iyice kuruyarak cam gibi bir yüzey oluşturması gerekiyor.Bu yüzden karışımı çok dikkatli hazırlamalısınız. Sonuç olarak yine evimiz de japon balıklarımız var.Denemenizi tavsiye ederim.Mis mis sabahtan yazacaklarım bu kadar.Günün ilerleyen saatlerin de fırsat bulursam yine yazarım.Bu aralar evin mobilyalarını boyadığım için günüm epey yoğun geçiyor.Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder