18 Eylül 2015 Cuma

Peçete dekupaj tekniği ile peçetelik

Canım anneme ne zamandır hediye almadığımı düşündüm.O beni hiç unutmaz,bir yerde birşey görüp beğense hemen alır.Anneme gidip de dönüşlerim hep elim kolum doludur.Annelik işte. Ben de kendime bir şey yapsam hemen 2.sini de annem için yaparım.Aslın da ben ona ana kraliçem diyorum :) E ne duruyorum tanıştırayım sizi ana kraliçemle :) ta ta taaaa kuzucuğum da yanımız da :) işte benim canım annemmm :) Çok mu konuştum ne :) Instıgıram da dolaşırken tamamı peçete dekupaj tekniği ile yapılmış bir peçetelik gördüm.Çok hoşuma gitti.Bunu hemen ana kraliçem için yapmalıyım dedim.Lakin aynı peçete nereden bulunur ki ? Baktım olmayacak dedim yarı peçete yarı boyama yaparım ben bunu.Sonra hakka girmiyeyim diye,peçeteliği yapmış olan bayandan müsaade alarak başladım.Zaten elim de ham peçetelikte vardı.Hafif bir zımpara yaptıktan sonra zemini beyaza boyadım,çizim yapılacak yerleri çizdim.Ortaya bir tane kocaman kelebek çizmeyide unutmadım.Kelebeğin kanatlarını belirginleştirmek için birazda boyutlu boncuk boya kullandım.Canlı canlı güllü bir peçeteyi de seçtim ,ve sıra yapıştırma. üst bitti ,sıra yanları süslemeye geldi.peçetenin yan şeritlerini de burada kullandım. Güzel mi oluyor ne :) Peçete dekupaj işlemi bitip kuruduktan sonra beyaz kalan kısımlara gri simli boya kullandım.Daha bir hoş oldu sanki. Peçeteliğin iç kısmını önce sadece beyaz bırakmayı düşündüm,Ama sonra çok sade gelince biraz hareketlensin dedim.İki ayrı peçeteden iki kuş kestim.Karşılıklı gelecek şekilde dekupaj tutkalıyla sabitledim. İşte şimdi güzel oldu . Geriye sadece sprey vernik kaldı.Vernik işleminden sonra bana da keyifle seyretmesi kaldı :) .Çok mu beğendiniz,hemen yorum yapın mail atın sizin için de bir tane hazırlıyayım. Fiyatı da sadece 30 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder